Tuesday, July 31, 2012

Penuh dengan sawang Labah-labah dah....

Lama aku tidak berblog...agak berkurun jugak la...penuh dengan sarang labah-labah...hahhaa 
Skrang aku dah mempunyai sepasang cahaya mata yang amat aku sayangi.....SITI NUR KHALISYA, itu la buah hati aku yang ke-2...Skrang dah pun berusia 8 bulan...
Ini adalah anak perempuan aku.....Kira lama jugak ler aku xbukak blog nie...Anak sulung aku pun dah berusia 3 tahun....
Sekarang ni kite berada di bulan Ramadhan, bulan kite berpuase...Sempena bulan Ramadhan ni aku nak mengucapkan selamat menjalani ibadah puasa dan selamat beramal.....


No comments:

Post a Comment

Jom ler

Kata Mutiara Hubungan Kekeluargaan

Rasulullah (saw) bersabda :

Kebaikan yang paling cepat memperoleh ganjaran pahala ialah kebajikan dan silaturahim. Dan kejahatan yang paling cepat mendapat hukuman ialah kezaliman dan memutuskan hubungan kekeluargaan.

(Hadith Riyawat Ibnu Majah)

.